إتحادي وشد الهمة إتحادي دائما في القمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى رياضي أكثر من ماهو ثقافي وإجتماعي يتناول كل أخبار الاتحاد لحظة بلحظة

الرئيسيةالرياضةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكات روعة 2

كاتب الموضوعرسالة
محمد مأمون
Admin
محمد مأمون

المساهمات : 158

نكات روعة 2 Empty
مُساهمةموضوع: نكات روعة 2   نكات روعة 2 Icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 2:14 pm

صعيدى اتزوج وبعد 4 شهور ونصف من الزواج مراتو ولدت وجاء بمسدس عشان يقتلها:فقالت ليهو اصبر يا ولد العم وخلينا نفهمك:انت مما ازوجتنا ليك كم؟فقال 4 شهور ونص بس وانا مما ازوجتك لى كام؟فقال اربعة وشهور ونص برضو
فقالت يبقى كام الجملة؟؟؟؟؟؟

واحد سخيف عينوه مدير لملجأ الايتام,واول قرار قال عايز اجتماع مع اولياء امور الاولاد عشان يناقش شقاوة عيالهم
الغربة مرُة
فى واحد سافر لامريكا وشايل معاهو سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال ليهو عشان الغربه مره...

شوربة سخنة
واحد مشى مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..

المساطيل والسور
اتنين مساطيل عايزين يهربوا من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها

الكابوس
مره واحده بتقول لجوزها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا". قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

غريبه!!!
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه!!

السكرتيرة...
السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيب قوليلة انى ماجيتش...!

أنت نازل المحطة دى؟؟
وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباص وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطة دى؟؟"

و انا برده بقول...!
كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوز فراح واتقدم لوحده فبقول لابوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي. فقاله الأب : ما انا برده بقول استحاله تكون خلقه ربنا…

يعني لازم هو؟؟؟
قال الأب للمدرسة : ليه ضربت ابني؟ قالت المدرسة : لأنه مشاغب. قال الأب : إذا شاغب .. اضربي اللي بجنبه وعندها يخاف ويسكت وما يكرر الشغب !!!

خليها لبكرة....!!
مرة واحد بيحلم كل يوم بلعبة كرة قدم للكتاكيت ، راح للدكتور فقاله اعطيك حقنة ومش راح تحلم كمان دور، فجاوبه المريض: خليها لبكرة يادكتور علشان الليلة اللعبة النهائية!!!

نكت عالسريع
مرة واحد جابو ليهو ولد بعد سبع بنات سمى بدري.

مرّة واحد عمل عملية جراحيه..., نجحت , قام عملها مرة تانية.

مكتب سياحة يعلن رحلة للعراق 4 أيام يعشرة دنانير ماكل شارب ميت مدفون.

اتنين أغبياء تبنوا ولد صيني...صاروا يتعلموا الصيني لحد ما ما يكبر و يفهموا عليه.

بابا فين؟
واحد بخيل مشى يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل الباب شاف كلمة ادفع مكتوبة فى الباب.. قال نيجي بعدين نزوره.

ولد متضايق من أخيه الرضيع قام وضع له سم فى ثدى أمه ، ثانى يوم الصبح لقى أبوه مات

محششين قال واحد تصدق بالي مشغول قال الثاني أكيد السماعة مرفوعة

في واحد كل يوم يمشى البقاله يقول ليهم عندكم اسكريم بالكوسة زهج البقال منه قاله ايوه عندنا قاله يعععععععععععع اعوذ بالله
واحد قال لولده : إنجح السنة دى بجيب ليك كورة الولد شد حيله ونجح اشترى ليهو كورة قال له : طب لو نجحت السنة الجاية بنفخها ليك.
واحد نذل اتصل على ما يطلبه المستمعون و قال : كما أهدي الاغنية للصديق العزيز محمد بمناسبة وفاة والدته
قروي مشى عيد ميلاد صاحبه وبعد ما خلص قال : ياجماعة بكرة عيد ميلادكم عندي
فيه واحد محشش يمشي في الشارع ويقول لنفسه أنا مواعد وحده الساعة اثنين ولا اتنين الساعة واحدة
سكران أتصل بالخطوط قال كم تستغرق رحلة الرياض بانكوك ؟؟؟ قالو له لحظة قال شكرا .
واحد راح المطعم قال عندكم عشاء قالوا ايوه قالهم ليه طيب ماعزمتوني
صرصور راح السينيما اول ما دخل حطوا دعاية بف باف قال: من اولها رعب اعوذ بالله منكم
https://itthadi.yoo7.com

نكات روعة 2
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكات روعة1
» محمد موسى نكات مساطيل
» صور إتحادية روعة